nl
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Categorieën

0

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
E-mail:          info@mijn-gadgets.nl
Telefoon:       085-0250066
Postadres:    Horst 3839
                    8225NL  LELYSTAD

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijdnodig hebben, dan zullen wij u hierovan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar www.mijn-gadgets.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigde oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).